Szerviz, garancia
Szervizelési és garanciális kérdésekben keresse az alábbi hivatalos márkaszerviz elérhetőségek egyikét:
Hi-Fi és multimédia termékek (erősítő, elektronika, hangfal, soundbar, hangprojektor, fej- fülhallgató, bluetooth/hordozható hangszóró)
AKG, Crunch, Jam Audio, Jamo, JBL, Harman/Kardon, Hifonics, Infinity, Klipsch, Marley, Renegade, Yamaha
Figyelem!
A gyári vagy egyéb csomagolás hiányában a készülékek szállítás közben sérülhetnek. Az így keletkező károk elkerülése érdekében kérjük a vásárlóktól a készülékek megfelelő védelmét biztosító gyári vagy egyéb csomagolás biztosítását. Ezek hiányában az esetlegesen keletkező károkért nem vállalunk felelősséget.
Szerviz és átvevőpont:
Cordon Electronics
1045 Bp. Széchenyi tér 9.
Nyitvatartás:
hétfő 09:00–16:00
kedd 09:00–16:00
szerda 10:00–18:00
csütörtök 09:00–16:00
péntek 09:00–16:00
szombat Zárva
vasárnap Zárva
E-mail: ugyfelszolgalat@cordongroup.hu
Tel: +36 1 231 4085
Átvevőpont:
Care Center
1074 Bp. Rákóczi út 70-72.
Nyitvatartás:
hétfő 10:00–18:00
kedd 10:00–18:00
szerda 10:00–18:00
csütörtök 10:00–18:00
péntek 10:00–18:00
szombat 10:00–15:00
vasárnap Zárva
E-mail: ugyfelszolgalat@carecenter.hu
Tel: +36 1 231 4085
Garanciális feltételek
HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
- A nyugta vagy számla egy példánya
- A cégünk által kiállított jótállási jegy
- A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARNCIA JEGY
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!
A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
- Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.
- Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.
- Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.
- A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
- Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak
- A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja.
- Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.
- Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.